בלשכת ליצמן מחפשים: מי פתח לסגן השר דף מזוייף ברשת החברתית

ארי וידר No Comments on בלשכת ליצמן מחפשים: מי פתח לסגן השר דף מזוייף ברשת החברתית
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הגולשים ברשת החברתית פייסבוק אשר גילו דף שנחזה להיות רשמי ומטעם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שפשפו עיניהם בפליאה, אולם עתה מסתבר כי הדף מזויף ואינו של ליצמן.

בדף שכבר זכה ל-73 לייקים נכתב: שלום רב, בחודשים האחרונים עמלנו במשרד הבריאות על בחינת ההיבטים השונים של שימוש בצמח הקנאביס. בחנו מחקרים בארץ ובעולם אשר הראו כי החומרים הפעילים הוכחו כיעילים במאבק בזיהומים, משכך כאבים אשר ממכר הרבה פחות מהמשככי כאבים סינטטיים, נוגד דיכאון וחרדה, ומעודד התפתחות תאי מוח חדשים, מסוגל לעצור גידולים סרטניים ומקטין את כאבי הטיפול במחלה, יעיל בטיפול בגלאוקומה, מעכב התקדמות אלצהיימר, מטפל בכאבי טרשת נפוצה, יעיל בטיפול בדלקת פרקים, מפחית רעידות אצל חולי פרקינסון. היריעה קצרה מלהכיל. ברבים מהמקרים הללו, הוא הוכח כיחיד המסוגל להביא למזור. הדעת איננה מאפשרת לנו להתעלם מכך, כמו גם באשר לשימוש פנאי אצל אנשים בריאים לחלוטין.

לצד התועלות, בחנו את ההשפעות השליליות האפשריות והבנו שלא רק שאלו פחותות בהרבה מהשפעות אלכוהול ועישון, למעשה הוא מביא להפחתה בשימוש בשני אלו. כמו כן, אם קיימות השפעות שליליות אלו בטלות בשישים מול התועלות הרבות.

לאור אלו, כאשר המתנגדות היחידות הן כמה חברות תרופות והמשווקים אשר כבודם במקומם מונח, החלטנו להתחיל לאלתר בפיילוט להתרת השימוש בצמח הקנאביס לשימוש אישי…

בשנה הראשונה כל איש ואישה אשר יחפצו בכך ידרשו לגשת לרופא המשפחה ולקבל מרשם שנתי שיגביל את כמות הצריכה החודשית עד ל-120 גרם לאדם. לאחר שנה, ואם בעזרת השם הכל יעבור כשורה, אנו מתכוונים לאשר לבתי מרקחת ומשווקים מורשים למכור את הצמח ללא מרשם, ואף לאשר גידול ביתי המותנה ברישום קצר באתר האינטרנט של משרד הבריאות.

"וַיֹּאמֶר אֱלֹקים הִנֵּה נָתַתִּי לָכֶם אֶת כָּל עֵשֶׂב זֹרֵעַ זֶרַע אֲשֶׁר עַל פְּנֵי כָל הָאָרֶץ וְאֶת כָּל הָעֵץ אֲשֶׁר בּוֹ פְרִי עֵץ זֹרֵעַ זָרַע לָכֶם יִהְיֶה ְאָכְלָה." בראשית א כט. אשמח לשמוע את דעתכם בתגובות".

אולם, כאמור, הדף מזויף ותלונה הוגשה לחברת פייסבוק.

מלשכת סגן השר ליצמן נמסר בתגובה: "עלה דף פייסבוק מזוייף בשם יעקב ליצמן סגן שר הבריאות. הדף ותוכנו מזוייפים ואין להתייחס לזה. תלונה הוגשה לפייסבוק".



0 תגובות